• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Finaref/Ellos is da shit:-)

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Birgitta

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
12 Februari 2012
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Glad för eran skull och jag lyckades lösa mitt skit med ett lån av en nära släkting....)
 

Lillan

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
8 Januari 2012
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Vad ni än gör , låt inte Ellos lån gå till inkasso! Mitt gick iväg till inkasso och det är det värsta bolag jag haft att göra med 4000 kr i månaden skulle dom ha!! För mig är det nu kört , jag for inte ihop 45000 som det nu blivit så..... Hatar Lindorrf! Dom är stenhårda och inte mänskliga för fem öre.! Väldigt tråkigt då jag var så nära att bli fri från alla smslån och började få tillbaka mitt liv...
 

Fixen

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
15 November 2013
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Just sökt lån hos Finaref/Ellos på 20tkr. Inte besked direkt på skärmen, stod något om att de skulle kontrollera ansökan. Jaha, tänkte jag, då gick inte det heller.

+20 UC förfrågningar
Inga betalningsanmärkningar
Krediter/lån på 20.000 sedan tidigare
Årsinkomst (timvikarie) ca 200.000:-
Inga tillgångar.

Fick brev hem i fredags. De beviljar mitt lån om mina uppgifter stämmer, och de vill ha ett kontoutdrag! Skickar in det på måndagen, de borde ha det på tisdagen, fick sms igår lunch att de har betalat ut mitt lån!!! Det här var verkligen min sista chans, är så glad! Väntar en inkomst på 30-40 tusen, med dom ska jag betsla av alla lån och krediter och aldrig mer låna till konsumtion, usch alltså! Bil & hus, visst, men aldrig för att leva!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp